poniedziałek, 24 września 2012

~47

Heeej. Nawet nie wiecie jak bardzo źle się czuję, nienawidzę chorować... I przez to zdjęć nie mogę zrobić na bloga, bo wyglądam okropnie, ale do szkoły chodzę. Nie chcę mieć po prostu zaległości w pierwszych tygodniach szkoły. Miałam do was napisać już dawno temu, ale gdy zaczynałam pisać jakoś mi nie wychodziło. W piątek ja i chyba siedem osób nie poszliśmy do szkoły tylko do lasu na takie nasze miejsce.Od razu piwo, fajki i karty poszły w ruch. Chyba ze dwie godziny graliśmy w karty i takie jaja wtedy były, że szok! Dzisiaj nie poszliśmy na dwie pierwsze lekcje, bo po prostu nie chciało nam się ruszyć z dworca, aż w końcu poszliśmy na historię.
Haha. Jeszcze stare zdjęcie z wyjazdu do Warszawy( na początku wakacji ). Teraz będę miała wycieczkę nad morze, wiem wiem w taką pogodę, ale cóż... Jestem pewna, że będzie super, bo ze mną jedzie Natalia i pięciu chłopaków( dobrych kolegów) z mojej klasy. Coraz pewniej i swobodniej czuję się w klasie, przy chłopakach. Coraz bardziej lubię tych ludzi. Na lepszą klasę nie mogłam już trafić.

1 komentarz:

  1. Oo ja tez jestem chora, to jest najgorsze co moze byc:)

    OdpowiedzUsuń

Hej. ;3 Za każdy komentarz odwdzięczam się tym samym więc nie musisz się o to martwić i zostawiać linku. ♥