wtorek, 4 września 2012

~42

Hej. No i po pierwszym dniu w szkole. A jak było? Nawet, nawet dobrze. Chłopacy w klasie okazali się nawet fajni. Na każdej lekcji było się z czego pośmiać. Chociaż miałam dziś osiem lekcji to nie żałuję. Szybko ten czas leciał. Coraz to lepiej dogaduję się z Natalią, co mnie bardzo cieszy. W mojej szkole można było by się pogubić, ale jak dotąd udało nam się odnaleźć wszystkie drogi i zorientować się mniej więcej gdzie co jest. Dowiedziałam się, że nasza wychowawczyni jest nawet dobra. Chociaż to tleniona blondyna i naprawdę mądrością się nie popisuje może dlatego, że w-fu uczy. Ale ja ja będę was męczyć.
A jak tam u was było?

3 komentarze:

  1. a u mnie nawet dobrz tez mialam 8 lekcji:) i do tego 6 pod rzad takich samych;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze żyję , więc jest na razie dobrze choć pięknie też nie było no cóż to przeciesz szkoła jak może być pierwszy dzień szkoły fajny ..
    Bussi

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie w szkole równie dobrze ;d

    OdpowiedzUsuń

Hej. ;3 Za każdy komentarz odwdzięczam się tym samym więc nie musisz się o to martwić i zostawiać linku. ♥