piątek, 7 września 2012

~43

Hej. No w końcu znalazłam chwilę czasu na napisanie czegoś na blogu. Jak w szkole? Dobrze jak nigdy! Mam super chłopaków w klasie. Jaja to z nimi są. Dzisiaj wybieraliśmy samorząd klasowy to ja niestety zostałam skarbnikiem, a nie chciałam! Ale za to ja wrobiłam Natalię i została gospodarzem. Dobrze jej tak. Haha. Zaczynamy planować ognisko klasowe które zrobimy podczas lekcji bo w mojej szkole jest właśnie taki zwyczaj. Fajnie będzie. A teraz kilka zdjęci:



 Jeszcze nie poszłam do szkoły, ponieważ musiałam jechać do lekarza pracy. Z jakieś dwie godziny czekałam na swoją kolej. Ale teraz już wszystko załatwiłam i mam spokój. Nie będę musiała opuszczać dni w szkole. Wiem, że to dziwne, ale polubiłam chodzenie do szkoły. Oby tak było dalej. W końcu wolne! Ale szkoda, że pogoda u mnie nie dopisuje.
A jak tam u was pierwsze dni w szkole minęły? 

4 komentarze:

  1. mi sie już znudziło chodzenie do szkołyy ;x
    fajny blog , pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia :D
    Bardzo dobrze minął ten tydzień w szkole :D
    Zapraszam uczepionamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Człowieku do jakiej ty szkoły chodzisz ! ? U mnie ach jak zwykle wszystko mnie dobija ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję bycia skarbnikiem.. taka odpowiedzialność. Tym bardziej, ze nie chciałaś..;/
    Świetne zdjęcia :))
    Pozdrawiam fraiselife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej. ;3 Za każdy komentarz odwdzięczam się tym samym więc nie musisz się o to martwić i zostawiać linku. ♥