sobota, 6 października 2012

~48

Cześć ludzie! Jak mnie długo tu nie było... Po prostu czasu nie miałam na pisanie, cały tydzień miałam urwanie głowy jak nie kartkówki to kolega który trafił do szpitala. Eh.. Nie będę się w te tematy zagłębiała, bo was zanudzę. Ale przyznam, że oceny mam jak na razie bardzo dobre. Czy coś się u mnie zmieniło? Zapewne poglądy na świat, cała moja szkoła mnie z dnia na dzień zmienia. Klasa robi się coraz bardziej zżyta i w ogóle. W poniedziałek miałam urodziny! Jakoś udało mi się w szkole od pasów wymigać chociaż chłopacy z klasy do tego strasznie chętni byli. Haha. Jeszcze czego.


Oby mi się niedługo znowu udało coś na blogu napisać.

4 komentarze:

  1. ech tearz niesatety kazdy ma coraz mniej czasu, ale trzeba sobie jakos z tym radzic:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak przeglądam sobie Twoje zdjęcia i dochodzę do wniosku, że jesteś śliczną dziewczyną, ale masz okropnie dobrany kolor włosów ;/ Polecam Ci ciemny blond, lub miodowy brąz, świetnie byś wyglądała, jeśli się źle czujesz w jasnych kolorach to raczej powinien Ci pasować też kasztanowy brąz, albo taki dudy brązik, ale to taki bardziej jasny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj,obyś miała więcej czasu na pisanie, bo bardzo lubię czytać Twoje posty ;)

    + Obserwuję

    http://vanilliapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej zostałaś u mnie o Tagowana :) looknij na http://moniabay.blogspot.com/2012/11/nominowania.html
    Pozdro <33

    OdpowiedzUsuń

Hej. ;3 Za każdy komentarz odwdzięczam się tym samym więc nie musisz się o to martwić i zostawiać linku. ♥