wtorek, 19 czerwca 2012

~21

Cześć. Co tam u was? U mnie same nudy, ale jednak coś się działo, w niedzielę była ta impreza no i udało mi się poznać takiego fajnego chłopaka teraz on będzie grał mecz razem ze swoimi kolegami tam gdzie odbywała się ta impreza. Z dziewczynami już zaplanowałyśmy, że też się tam pojawimy. Może i jest trochę młodszy ale to szczegół. :P Na razie koniec o tym. Bo jeszcze zdradzę za dużo szczegółów. Wczoraj nie poszłam do szkoły, bo po co? Już nic się praktycznie nie uczymy, ale dziś już z trudem poszłam do szkoły bo musiałam sprawdzian poprawić i poprawiłam. Będę miała 3 z gegry na koniec. :D
Dzisiaj mieliśmy lekcje na 9 a potem chemia( wszyscy przysypiali a facetka nic sobie z tego nie robiła) Potem na trzy godziny poszliśmy na Orlik, bo jakieś zawody w piłkę nożną były, a potem tylko dwie lekcje i do domu. W czwartek jest posiedzenie, a więc jutro będzie mój ostatni dzień chyba w szkole, a może jeszcze w czwartek pójdę. Już nie wiem....

1 komentarz:

  1. świetne zdjęcia ;)
    Zapraszam do siebie :3 - http://my-life-myself-xo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Hej. ;3 Za każdy komentarz odwdzięczam się tym samym więc nie musisz się o to martwić i zostawiać linku. ♥