poniedziałek, 11 lutego 2013

~69

Hej wam. Dzisiaj czuję się już świetnie, chociaż jeszcze z wielką cierpliwością czekam, aż znikną mi krostki i będę mogła ruszyć się do szkoły. Może to i dziwne, ale wynudziłam się w te ferie i mam już po prostu dość siedzenia w domu. Dzisiaj zobaczyłam swój nowy plan lekcji i jest o trochę lepszy od mojego starego, chociaż dużo się od niego nie różni. Jutro może wam go pokażę jak nie zapomnę przypadkiem. Ostatnio Natalia mi trochę zdjęć przerobiła, więc będę miała, co wstawiać jak na razie. Obok klawiatury leżą materiały na konkurs a ja nie mogę się jakoś za nie zabrać. Mam do nauczenia się 50 kartek a nie stron! Że ja się zgłosiłam do tego konkursu. Muszę się jakoś wziąć za siebie i kilka razy to przeczytać przez ten tydzień. Oby mi się udało. Myślmy pozytywnie.


8 komentarzy:

  1. Też czasami miałam tak, że po dłuższym wolnym zaczynałam mieć dość lenistwa i wolałam iść do szkoły. Chociaż w sumie...nie, miewam tak jedynie, jak jestem chora. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :>
    Mam nadzieję, ze przejdziesz konkurs :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam, ja bym mogła mieć ferie wiecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wyglądasz zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Hej. ;3 Za każdy komentarz odwdzięczam się tym samym więc nie musisz się o to martwić i zostawiać linku. ♥