sobota, 9 marca 2013

~70

Hej. Wiem znowu zaniedbałam bloga, ale przez chorobę nie miałam ochoty pisać. Gdy już ospa mi przeszła to poszłam do szkoły, gdzie po trzech dniach zaraziłam się znowu grypą od dobrego kolegi i znowu mnóstwo czasu musiałam przesiedzieć w domu. Ale już ten tydzień, co był chodziłam do szkoły. W końcu. Wczoraj był dzień kobiet i jak wam on minął? Moi koledzy z klasy dziewczyn nie zawiedli. I o dziwo żadna z dziewczyn nic o tym nie wiedziała a zwykle któryś z chłopaków się wygadywał a teraz taka niespodzianka. Chłopacy weszli całą grupą do klasy i jeden z nich zaczął nam składać życzenia: Z okazji dnia kobiet wasi kochani chłopacy z klasy życzą wam... i tak dalej bla, bla, bla. Ale początek był najlepszy. Każda z nas dostała po tulipanie i po lizaku. Kochani są Ci nasi chłopacy. Potem poszliśmy jeszcze na apel z okazji dnia kobiet i tam też każda dziewczyna dostała po lizaku. I po apelu moja klasa i trzy inne leśne pojechała na wycieczkę do jakiegoś leśnictwa, gdzie wszystkim było strasznie zimno. Ale było pełno śmiechu, bo szliśmy taką drogą leśną i wszyscy się ślizgali. Ja z Natalią śmiałyśmy się z chłopaków z naszej klasy a oni z nas. I to na tyle. ;3


 A jak tam u was dzień kobiet?

9 komentarzy:

  1. masakra,choroba to jedna z najgorszych rzeczy;p
    fajne zjdjecia,tylko toche ciemne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chłopcy z mojej klasy oczywiście zapomnieli o dniu kobiet, jak zawsze. ;_;



    tak, obserwujemy, ja już, Twoja kolej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cztery róże biczys :D Wpadnij do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie dzien jak kazdy inny :D
    + nowa notka - http://tanecznedusze.blogspot.com/2013/03/bizuteria.html?showComment=1362859337556#c1357959359947169749
    + obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  5. My dostałyśmy tulipana i czekoladki ^^ Świetny blog :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Chłopcy z mojej klasy (o dziwno) nie zapomnieli o dni kobiet xdd
    Obserwuję i liczę na rewanż
    magda-maaagda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na nowe posty :3:3:3

    lolliesolies.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jak byłam chora też strasznie zaniedbałam bloga ;_;

    OdpowiedzUsuń

Hej. ;3 Za każdy komentarz odwdzięczam się tym samym więc nie musisz się o to martwić i zostawiać linku. ♥