wtorek, 1 stycznia 2013

~52

Elo ludzie! I jak tam po sylwestrze? Ja osobiście spędziłam go w domu i dobrze mi z tym! Oczywiście o godzinie 00.00 brat musiał mnie szampanem oblać, ale to szczegół. Poszłam spać chyba coś około 3 nad ranem a wstałam coś około 10. Sama nie wiem jakim cudem.. Eh... Ja nie mogę jutro już do szkoły. Tak mi się nie chce chociaż strasznie stęskniłam się za moją grupką ludzi w klasie. To jedyny powód, dla którego pojawię się jutro w szkole. Jeszcze muszę mieć osiem lekcji! Fuck! Na to się nie da nic poradzić. Jak mi się spać chce a co dopiero potem będzie.. To do jutra mordki!

2 komentarze:

  1. Ja też mam 8 lekcji i też jestem tym załamana;/

    OdpowiedzUsuń
  2. też spedziłam sylwestra w domu i żle i z tym bo można powiedzieć że trochę chora byłam;/

    OdpowiedzUsuń

Hej. ;3 Za każdy komentarz odwdzięczam się tym samym więc nie musisz się o to martwić i zostawiać linku. ♥