niedziela, 19 sierpnia 2012

~35

Cześć wam. A więc od niedawna planuję zakup kilku sprzętów do ćwiczeń, bo jak wiecie zaczęłam dbać o siebie. I udało mi się schudnąć! Tak, tak, tak! A wiecie ile? Oj dużo, bardzo dużo. :D Wcześniej ważyłam 56.4 ( wstyd się przyznawać ) a teraz 51.2. W końcu mi się udało, ale jeszcze nad moim ciałem to muszę dużo popracować. Nie długo napiszę jak osiągnęłam taki efekt. A wracając do sprzętów to planuję zakup bieżni, wioślarza i orbitreka. Jak na razie mam tylko rower stacjonarny. Bo przecież ruch to zdrowie.

 Wakacje tak szybko nam przeminęły, prawda? Teraz zostało nam równo 14 dni do 3 września kiedy zacznie się znowu te 10 miesięcy męczarni. Naprawdę nie chcę już myśleć o końcu wakacji, ale teraz trzeba wszystko kupić. Dopiero mam kupione zeszyty i przybory. A książki też się niedługo pojawią. Czy wam też wakacje dopiero się rozkręcają tak jak mi? Teraz jest najlepszy czas. Codziennie spotykam się z przyjaciółki. Taka nasza mała ekipa ze wsi. Z nimi są zawsze takie jaja. Opowiedziałabym wam o takim chłopaku, ale to może w następnej notce.

1 komentarz:

Hej. ;3 Za każdy komentarz odwdzięczam się tym samym więc nie musisz się o to martwić i zostawiać linku. ♥