niedziela, 20 maja 2012

Dlaczego już koniec wolnego? :(

Cześć wam.
Dziś już niedziela a jutro niestety poniedziałek. Trzeba tyłek rano z łóżka podnieść i siu do szkoły. Pobudka o 6.30, aż mi się nie chce na samą myśl o tym. Potem przez dwadzieścia a może trzydzieści minut jazdy tym okropnym autobusem pełnym małych i rozwrzeszczanych dzieci. Ale od czego są słuchawki i muzyka, która w nich płynie. :) Oczywiście siedem lekcji i z powrotem do domu. Jedyne co mnie pociesza że spotkam się z moimi przyjaciółkami. Nasza wspaniała trójca. :D
Od jutra już tak na serio zaczynam dietę. Muszę w końcu, bo znowu będzie tak jak ostatni: odchudzam się, odchudzam się, odchudzam się, ciastko mi nie zaszkodzi. :P Hehe. Będę miała wsparcie ze strony jednej z mojej przyjaciółek. Chociaż wiem, że ktoś mi będzie pomagał i to mnie strasznie cieszy... Tym razem muszę wytrwać, muszę.! Mam nadzieję, że na wasze wsparcie też mogę liczyć. Na szczęście zaczyna się sezon na warzywa więc to też będzie pomocne. Będę jechała na sałatkach i wytrwam w tym, aż do wakacji a wtedy to już będzie lepiej.  :D




Niedługo mam bal gimnazjalny. Uuu... Będzie się działo. Nie mówię, że na balu ale na pewno po nim coś z dziewczynami się wypije i zrobimy sobie własną imprezę. :D Jeszcze tylko muszę kupić sukienkę, buty i dodatki. Czyli we wtorek będzie cały dzień zakupów. :D Jak to mnie cieszy. Nie będę musiała iść do szkoły. Mój brat i tak mi radzi żebym już do szkoły nie chodziła bo się nie opłaca. Jeszcze jakieś dwa tygodnie lub miesiąc pochodzę do szkoły i więcej mnie pewnie w szkole nie zobaczą. :D Na dziś to tyle. Pa. :D

5 komentarzy:

  1. Pyszności <3
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga , na którym piszę recenzję przeczytanych przeze mnie książek .
    Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah ;D Też mam zamiar się odchudzić ale za każdym razem jak zacznę to coś mnie skusi żebym jadła .. Ahhh ale chociaż ćwiczę regularnie .

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia! :D O ile wiem, nie jest to najłatwiejsze...
    Fajny blog ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale sałatka wygląda <3
    mi też przydałaby się jakaś dieta...
    zapraszam do mnie; http://moje-teksty-piosenek-julie-ross.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Extra .
    zapraszam do mnie wyobraznia1d.blogspot.com i poplatanezpomieszanym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej. ;3 Za każdy komentarz odwdzięczam się tym samym więc nie musisz się o to martwić i zostawiać linku. ♥