poniedziałek, 21 maja 2012

Ach te poniedziałki...

Cześć. I w końcu kończy się poniedziałek. Należę do tych osób, które z natury nie lubią poniedziałków. :D Chyba nie muszę nawet wyjaśniać dlaczego. Każdy to wie. :) Jutro na szczęście nie idę do szkoły, bo może pojadę na zakupy. Na pewno potem pojadę do doktora i zrobię te głupie badania do szkoły i w środę już złożę wszystkie papiery. W końcu będę miała już spokój ze szkołą i z tym wszystkim. :D Jak mnie to normalnie cieszy.




Niedługo szykuje się ognisko organizowane przez takiego jednego chłopaka z mojej klasy. Mam zamiar się na nie wybrać wraz z moją koleżanką. W końcu to ognisko klasowe więc wypadałoby ruszyć tyłek na nie. Trzeba będzie sobie coś do picia skołować, bo bez tego to ani rusz. :D Oby się tylko udało je zorganizować, bo inaczej będzie lipa... Dobra trzeba być optymistko i myśleć pozytywnie. :)
Wiecie jaką piosenkę ostatnio cały czas śpiewam? Carly Rae Jepsen- Call Me Maybe. Jakoś mi tak w ucho wpadła jakieś dwa tygodnie temu i nie mogę się od niej uwolnić. Na moje szczęście ta piosenka podoba mi się. A co do teledysku to też jest zajebisty ale muszę przyznać że jego końcówka mnie rozwaliła. Facet okazał się gejem? Dobre to jest i tyle. Piosenka na pewno szybko wpada w ucho. Oby Carly stworzyła więcej takich piosenek.
 Na dziś to chyba tyle. Żegnam wszystkich. :)

3 komentarze:

  1. Świetny blog. :3 zapraszam do mnie : notodrummerz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna piosenka też ją wielbię <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie byłam w poniedziałek w szkole :)
    Pozdrawiam i zapraszam na blog , na którym piszę recenzje przeczytanych przeze mnie książek .
    Dzisiaj nowa notka :*

    OdpowiedzUsuń

Hej. ;3 Za każdy komentarz odwdzięczam się tym samym więc nie musisz się o to martwić i zostawiać linku. ♥