wtorek, 23 kwietnia 2013

~77

Hej. ♥
Dziś post trochę później, ale czasu nie miałam zbytnio. Nie wiem, co mi go tyle pochłonęło, no ale cóż.. A więc dziś wstałam rano o 20 min wcześniej i co? Skończyłam wszystko robić normalnie, a chciałam mieć rano trochę czasu do posiedzenia, ale mi nigdy nic nie wychodzi. Później do mojej kochanej szkoły. A po szkole naciągnęłyśmy naszego znajomego, żeby nam kupił po lizaku i przy okazji dostałam zaproszenie na jego osiemnastkę. Zobaczę może pojadę, zależy od rodziców. Oby się zgodzili. Trzymajcie kciuki. ♥ I co jeszcze? Klaudia przesłała mi super piosenkę, ale to o niej zrobię oddzielny post. Trzymajcie się. ♥

2 komentarze:

  1. napewno się zgodzą-trzymam kciuki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie :) Cały blog jest SUPER! :D
    Zapraszam do mnie :)
    http://xstubborndreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Hej. ;3 Za każdy komentarz odwdzięczam się tym samym więc nie musisz się o to martwić i zostawiać linku. ♥