poniedziałek, 22 kwietnia 2013

~76

Hej ludzie!
No i już mam okulary na nosie i od razu jakoś ten świat stał się wyraźniejszy. Hehe. Moja przyjaciółka powiedziała, że ślicznie w nich wyglądam, więc wierzę jej na słowo. Jutro się zresztą okaże w szkole po reakcji moich znajomych. Dzisiaj jednak w domu zostałam, ponieważ bym nie poradziła sobie na lekcjach z tak słabym wzrokiem jaki teraz mam. Ale jutro już muszę iść, bo i tak za długo siedziałam w domu. Ciekawe ile zaległości mi się nazbierało.. Znowu biorę się ćwiczenia, bo muszę na wakacje schudnąć. To jest takie moje małe postanowienie. Mam nadzieję, że tym razem mi się uda. Teraz jest ciepło, więc biorę się za bieganie. Muszę w końcu się do niego przełamać a moje postanowienie będzie coraz bliżej spełnienia. Posty tematyczne i recenzje już niedługo zaczną się pojawiać tylko teraz muszę trochę popracować nad nimi.

3 komentarze:

  1. jak widzę mamy te samo postanowienie;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wyglądasz w okularach, dobrze ci mówi twoja koleżanka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też by się przydały okulary :c
    zapraszam na http://tojuzkolejny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej. ;3 Za każdy komentarz odwdzięczam się tym samym więc nie musisz się o to martwić i zostawiać linku. ♥